Sunday, April 7, 2013

Sunday Movie: Adventures in a dark room with an ectomorph

Now try to sleep tonight.

# posted by Bagnonymous
11:34 am April, 7 hermit said...

This is one of the more significant films of our time.

.

.

Little known fact:

.

When he’s not doing volunteer work for the Red Cross, Rubber Johnny makes extra money selling life insurance and vinyl siding to itinerant farm workers out of the back of a lowered Plymouth station wagon.

11:37 am April, 7 hermit said...

Rubber Johnny’s dog had a small role in an early episode of “Eight is Enough.”

11:51 am April, 7 DoucheyWallnuts said...

Rubber Johnny could use some of that Hash Oil youse was all talkin’ about in the last thread.

11:51 am April, 7 DoucheyWallnuts said...

Yo Quiero Taco Bell.

11:53 am April, 7 DoucheyWallnuts said...

That there retard had me scared good and proper ’til that Finnoch music started playin’. Madon, I thought that might a been some kinda real life tart, but then they started wit that electronic music mumbo jumbo and then it wasn’t scarin’ me no more.

2:40 pm April, 7 creature said...

home movies??? Sock, yer spoilin’ us…’course we know how y’all roll down there on the Bayou

.

brotherly lovers

4:17 pm April, 7 Everyone's Favorite said...

This is why we fight.

8:40 pm April, 7 The Reverend Chad Kroeger said...

Between Rubber Johnny and Duck Dynasty I have faith that the South will rise again …and shit. btw if anybody needs to borrow a 5′ x 9′ Nazi banner, Grandpa Kroeger made a living bequest to Mrs.Kroeger of same from a dead German corpse.

I’m stoned Son.

Miseginators. I love Mullattooss, Son (respect and shit and hot donuts and brown chicks) no fishy smell or after taste..

8:51 pm April, 7 The Dude said...

Frankly, my beer, I don’t give a damn! Well, kinda.

.

Is there any more beer?

8:53 pm April, 7 The Reverend Chad Kroeger said...

I ass-banged Vera Farmiga last night only to wake with Mrs. Kroeger. She’s a good sport and a Rubber Johnny Charter Member. and shit. Sons.

9:12 pm April, 7 Crucial Head said...

At some point, Rubber Johnny will encounter Jon Hamm’s penis.

.

But until that point, we must ration our oxygen wisely.

12:07 am April, 8 creature said...

i snorted some ectomorph once….took me over a month to see straight & crap right

.

& shit

.

grave diggers

12:12 am April, 8 creature said...

…my scrote still feels full a lead & sweats monkey blood

.

scratch hole dwellers

6:23 am April, 8 Dickie Fingers said...

Brown and down and shit Reverend.

Leave a Reply

What is 4 + 7 ?
Please leave these two fields as-is:
IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)